شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری ستاره

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نکات قبل از اسباب کشی که باید حتمارعایت کرد

از آنجایی که اثاث کشی در ظاهر جز دردسر و مشکلات چیزی ندارد لازم است حجم مسائل را یادداشت و برای هر کدام راهی پیدا کنید که روند کار به آسانی طی شود نکاتی از قبیل زمان اسباب کشی و خودرو ونیروهای مورد نیاز

نکات قبل از اسباب کشی که باید حتمارعایت کرد

در این پست می خواهیم نکات خوبی را برای قبل از اسباب کشی گوشزد کنیم که شایدبهتراز ما می دانید ولی جابجایی اثاثیه طوری هست که نکات قبل از اسباب کشی که باید حتمارعایت کرد

استرس زا و پرفشارو اکثرافراد از اسباب کشی بیزارند خصوصا مستاجرها

تقریبا می شود گفت که یک هفته یا شاید هم یک ماه کل وقت و زندگی شما را می گیرد پس به این نکات مهم حتما توجه کنید

نکات قبل از اسباب کشی که باید حتمارعایت کرد

سعی کنیدبرای اسباب کشی برنامه داشته باشید

اگرخودتان نمی توانیدخوب وسایلتان را بسته بندی کنید از نیروهای بسته بندی اثاثیه شرکت باربری یاری طلبید (بسته بندی درست سبب می شود که وسایلتان سالم به خانه جدیدبرود)

مراقب بسته بندی و گذاشتن وسایل حساس باشید وبرای مثال LED را در کارتن خود که فوم دار می باشد به صورت صحیح

جاسازی کنید

وسایل حساس دیگرمانند کامپیوترلپ تاپ و وسایل شکستنی دیگر که احتمال شکستگی خیلی زیاد می باشد با ماشین شخصی

حمل کنید(البته اگر کارتنی نداشته باشند)

وسایل گرانقیمت مثل طلا و پول را در کیف دستی خود نگهداری کنید

قوانین این شرکت چنین است که بعداز اسباب کشی شما موظف هستیدکل ماشین را بررسی کنید تا اگر پیچی یاهر وسایلی

لای پتوها باشد مدیون شما نباشیم

از کارگران شرکت اتوبار بخواهید که وسایل را درجای خود بگذارند- برای مثال بوفه جای خود و وسایل دیگر مثل یخچال در آشپزخانه قرارگیرد تابعداز اسباب کشی زودتروسایل را پهن کنید

سعی کنید خودتان در محل بارگیری و تخلیه بار حضور داشته باشید

ما می دانیم که وسایل شما برایتان اهمیت دارد لطفا به کارگران توصیه یا پیشنهاد در مورد نحوه چطور کار کردن نکنید آنها می دانند که

چطور وسایل شما را حمل کنند

وسایل خود راقبل از اسباب کشی هرچقدرخوب بسته بندی کنیدسالمتر تحویل خواهید گرفت

حتما روی کارتن ها را با ماژیک بنویسید مثل شکستنی یا با احتیاط حمل شود یا چینی و…

برای بسته بندی از کارتن های ضخیم استفاده کنید

هزینه های اسباب کشی چقدر است؟

اگرچه تابستان فصل مناسبی برای اسباب کشی به حساب می آید، اما جابه جا کردن منزل خرج های پنهان و آشکار فراوانی دارد. خرج هایی که ممکن است شما را از تصمیم اصلی منصرف کند. پس قبل از هر اقدامی، این گزارش را بخوانید. شاید تصمیم شما عوض شد و در منزل فعلی تان ماندگار شدید.

اگرچه تابستان فصل مناسبی برای اسباب کشی به حساب می آید، اما جابه جا کردن منزل خرج های پنهان و آشکار فراوانی دارد. خرج هایی که ممکن است شما را از تصمیم اصلی منصرف کند. پس قبل از هر اقدامی، این گزارش را بخوانید. شاید تصمیم شما عوض شد و در منزل فعلی تان ماندگار شدید.

موعد تمدید اجاره مسکن که می شود، مستاجران به فکر تغییر خانه می افتند. تا سال های گذشته افزایش اجاره بها امان مستاجران را می برید و امسال کمبود درآمد مشکلات جدی برای مستاجران ایجاد کرده است. به هر حال، اولین گزینه برای عبور از این مشکلات تغییر خانه و کوچ کردن به مسکن ارزان تر است اما همین تغییر مسکن کلی هزینه به همراه دارد.

اولین هزینه، به بنگاه معاملات مسکن مربوط می شود.هزینه های تمدید اجاره تنها ۴ تا ۵ روز اجاره از یک ماه و بدون احتساب مالیات است. هزینه نوشتن یک اجاره نامه در بنگاه معاملات املاک چیزی در حدود مبلغ ۸ تا ۱۰روز اجاره است. برای مثال، اگر اجاره یک منزل ماهانه ۱ میلیون تومان است، برای نوشتن اجاره جدید نیاز به پرداخت حدود ۳۰۰ هزار تومان است و برای تمدید همین قرار داد لازم است تنها ۱۵۰ هزار تومان بپردازید.

از ساید بای ساید تا کامیون! هزینه باربری چقدر است؟

اما یکی از جدی ترین هزینه های جابه جایی منزل به اسباب کشی و حمل بار مربوط می شود. اولین هزینه حمل بار به ماشین حمل کننده وسایل مربوط می شود. هزینه این وسایل ساعتی محاسبه می شود و بسته به نوع وسیله از ساعتی ۱۵ هزار تومان برای وانت بار زیر یک تن شروع می شود تا ۳۶ هزار تومان برای کامیون ۲.۵ تنی می رسد. البته هزینه ساعت اول بیشتر از هزینه های ساعت بعد است.

باید توجه داشت که محاسبه کرایه از ابتدای حضور ماشین در مبدا می باشد.بعد از هزینه حمل بار در بین شهر، باید به فکر هزینه انتقال بار از ماشین به داخل منزل بود، هزینه ای که نمی توان نادیده گرفت. برای هزینه کارگر باید توجه کرد که هزینه راننده جزو کارگران محسوب نمی شود و به طور معمول شرکت های حمل بار ساعتی ۶ هزار تومان برای آن در نظر می گیرند.

تعرفه کارگر کمکی هر ساعت ۱۵هزارتومان است و اگر حمل بار به طبقات بالا باشد، با توجه به توافق صاحب بار به تعرفه کارگر افزوده می شود!اما شرکت های حمل بار موارد دیگری نیز اضافه کرده اند که می تواند هزینه حمل و نقل شما را افزایش دهد. هزینه حمل یخچال ساید بای ساید، شیشه، بوفه، دستگاه های ورزشی، کولر و از این قبیل اشیا به صورت جداگانه و به شرح زیر محاسبه می گردد:اگر وسایل منزل شما کمی بیشتر از متوسط جامعه باشد، لازم است از یک کامیون ۲.۵ تنی استفاده کنید. کامیونی که حداقل ۴ ساعت باید حضور داشته باشد.

هزینه ۷۲ هزارتومانی تنها به کامیون تعلق می گیرد. ۲۴ هزار تومان به راننده تعلق می گیرد. اگر از دو کارگر هم استفاده کنید باید ۱۲۰ هزار تومان پرداخت کنید. علاوه براین، اگر یک یخچال ساید بای ساید هم داشته باشید و در طبقه دوم ساختمان زندگی کنید، باید ۴۰ هزار تومان دیگر پرداخت کنید. جمع این اعداد هزینه ۲۵۶هزار تومانی برای شما ایجاد می کند.

دخل و خرج جابه جایی منزل

اگر از هزینه های جانبی و غیر مشهود صرف نظر کنیم، باید برای ثبت اجاره ۳۰۰ هزار تومان بپردازید و برای اسباب کشی و حمل بار باید حدود ۲۵۶ هزار تومان بپردازید. یعنی برای یک نقل و انتقال ساده باید حدود ۵۵۶هزار تومان هزینه بپردازید. هزینه ای که معادل ۵۰هزار تومان اجاره ماهانه است. یعنی اگر صاحبخانه شما اجاره را ۵۰ هزار تومان افزایش داد و شما به دلیل افزایش اجاره بها قصد جابه جایی داشتید، بهتر است از جایتان تکان نخورید.

باربری در ظفر

باربری در ظفر : اتوبار vip مفتخر است که برترین سرویس باربری در ظفر را به همشهریان عزیز ساکن ظفر ارائه دهد. باربری ظفر با کادر زبده و تجهیزات بینظیر در خدمت همشهریان

باربری ظفر

حمل و نقل و باربری در ظفر

آیا قصد اسباب کشی دارید و یا میخواهید وسیله ای را جابجا کنید!؟

اتوبار VIP با سالها تجربه و همکاری با زبده ترین پرسنل باربری در ظفر همراه شماست. ما مفتخریم که در طول بیش از 3 دهه فعالیت در زمینه اسباب کشی و باربری همواره رضایتمندی مشتریان را سرلوحه تمامی فعالیتهای خود قرار داده ایم

سرویس باربری در ظفر تهران

  • اسباب کشی و حمل وسایل منزل
  • چیدمان مجدد وسایل منزل
  • بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین تجهیزات
  • ارسال سرویس باربری مجهز با امکانات کامل
  • اعزام نیروی متخصص بسته بندی و باربری در ظفر
  • ارسال پکیج کامل بسته بندی لوازم منزل
  • مشاوره و راهنمایی در زمینه اسباب کشی و باربری
  • باربری شبانه روزی و هفت روز هفته

اعتماد شما بزرگترین سرمایه باربری VIP است و ما این لطف شما را به بهترین وجه ممکن پاسخگو هستیم

رشد مسکن هنوز پایین تر از تورم است

کارشناسان معتقدند نرخ رشد قیمت مسکن هنوز 4.6 درصد از نرخ تورم کمتر است و به همین دلیل اقدام به خرید مسکن هنوز دیر نشده است.


به گزارش ایران‌جیب به نقل‌از ایسنا، متوسط قیمت مسکن شهر تهران در تیرماه 4.2 میلیون تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.4 درصد افزایش داشته است. با این حساب و با لحاظ تورم 9 درصد تیرماه، مسکن هنوز به نزول قیمت ادامه داده و اختلاف رشد آن 4.6 درصد از تورم کمتر است. با این حال کارشناسان به خریداران مصرفی توصیه می کنند به تدریج وارد بازار مسکن شوند.


از سوی دیگر بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر پول که نگران جهش قیمت مسکن است از انتهای سال قبل به این طرف توصیه می کند خریدارن مصرفی وارد بازار شوند؛ توصیه ای که البته چندان بی مورد نیست. البته این بانک اعلام می کند که قیمت مسکن به کف رسیده اما کارشناسان معتقدند تا زمانی که قدرت خرید متقاضیان مصرفی به قیمت مسکن نرسد و همچنین نرخ رشد قیمت مسکن به تورم نزدیک نشود نمی توان ادعا کرد که قیمت مسکن به کف واقعی رسیده است.


در این خصوص فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: خیلی زود است که بگوییم بازار مسکن رونق گرفته است و شاخص هایی همچون افزایش ۳۰ درصدی فروش اوراق مسکن نمی تواند ملاک خروج از رکود مسکن قرار گیرد. شاخص واقعی تعداد معاملات رسمی املاک ثبت شده است که هنوز افزایش چشمگیری در این مورد مشاهده نمی شود.


اما بهترین زمان ورود خریداران مصرفی به بازار مسکن چه زمانی است؟


زمانی که قیمت مسکن به کف واقعی برسد؛ یعنی رشد آن به تورم نزدیک شود. آن زمان احتمالا خرید مسکن دلهره آور خواهد شد و در صورتی که منحنی رشد آن از تورم عمومی سبقت بگیرد خرید مسکن زیان آور می‌شود.


با اینکه هنوز برآورد دقیقی از رونق مسکن وجود ندارد، سعید آگشته، کارشناس مسکن گفت: اقتصاد ایران در همه بخش‌ها معمولا هفت تا هشت ماه قبل و پنج تا شش ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری وارد رکود می شود. این اتفاق حتی زمان‌هایی که با اوج فروش و تحرک در کلیه بازارها از جمله بازار مسکن مواجهیم نیز رخ می دهد. به همین دلیل با توجه به رکود فعلی بخش مسکن پیش‌بینی می شود این بازار تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ از رکود خارج نشود.


البته بدبین‌ها می‌گویند مسکن تا ۵ سال آینده از رکود خارج نمی‌شود، اما رشد هرچند ناچیز قیمت مسکن نسبت به سال قبل، خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.


در حالی که تعداد معاملات شهر تهران در تیرماه رشد 27 درصدی را نسبت تیرماه سال قبل تجربه کرد، در کل کشور با کاهش 57 درصدی معاملات مواجه بودیم. در این خصوص سعید آگشته اظهار کرد: یکی از واقعیت‌های اقتصاد شهرستانها این است که متاثر از اقتصاد تهران به عنوان پایتخت عمل می کند و در بخش مسکن نیز این موضوع دیده می شود. تهران پیشرو است و شهرهای متوسط و کوچک به تبع آن و به فاصله زمانی یک تا دو ساله حرکت می کنند، اما امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، تحرکات ناچیزی که در بازار مسکن تهران دیده می شود با مدت زمان بیشتری روی شهرستانها تاثیر می گذارد.


به گفته وی احتمالا در شهر تهران از نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش نسبی معاملات خواهیم بود، اما در صدور پروانه ساختمان این اتفاق رخ نخواهد داد؛ زیرا در حال حاضر بازدهی سود بخش مسکن پرریسک و زمان بر است و به همین دلیل سرمایه ها وارد بازارهایی می شود که از ثبات بیشتری برخوردارند.

اتوبار شهرک غرب


باربری در شهرک غرب : اعزام نیروی مجرب و زبده باربری و ارسال سرویس مجهز باربری در شهرک غرب تهران ( تجهیزات بسته بندی و سرویس مناسب بار )

اتوبار شهرک غرب
باربری و اتوبار شهرک غرب

دفتر شهرک غرب ؛ باربری VIP تهران
خدمات باربری این شرکت در شهرک غرب به شرح ذیل میباشد .
ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما
سنجش نحوه اسباب کشی در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار
اعزام کادر باربری ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری
ارسال لوازم بسته بندی با قیمت مناسب
اعزام نیروی متخصص بسته بندی
اعزام نیروی خانم برای محیط های زنانه ، طبق درخواست مشتری
مناسب ترین خدمات اتوبار و باربری در شهرک غرب را با یک تماس از باربری وی آی پی تهران بخواهید
لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 22380176 22381218 تماس حاصل نمایید.

مراحل یک اسباب کشی آسان

مراحل و نکات یک اسباب کشی آسان و بی دردسر

اسباب کشی و جابه جایی میتواند یکی از پر استرس ترین و هیجان انگیز ترین تجربه های زندگی شما باشد. اما با برنامه ریزی وزمان بندی دقیق میتوانید همه ی کارها را به راحتی انجام دهید. فقط کافیست که گام های زیر را دنبال کنید.همچنین می توانید برای مشاوره باشرکت هایباربری تهران تماس بگیرید.

۱٫از شر وسایل اضافی خلاص شوید:


وسایل کهنه و اضافی را که در انبار یا وسایلی که قصد فروش یا تعویض آن ها را دارید بفروشید یا دور بریزید اگر جای جدیدی که به آنجا نقل مکان مکان می کنید کوچکتر است باید تمام وسایل اضافه و آشغال های خود را دور بریزید.


میتوانید بعضی وسایل قدیمی خود را در اینترنت بفروشید. همچنین میتوانید وسایلی را که دیگر استفاده نمی کنید مثل فرش های اضافی یا لباس های اضافه و … به نیازمندان و موسسات خیریه اهدا کنید.


به فضا ها در مکان جدید خود دسترسی داشته باشید. ابعاد تمام اتاق های خانه جدید را بدست آورید تا بدانید که مبلمان ، تخت خواب ها و وسایل چیدنی شما برای آنجا مناسب است یا خیر . اگر مبلمان های شما بزرگ است و مناسب محل جدید نیست بهتر است قبل از نقل مکان آنها را بفروشید و بعد از جابه جایی وسایل جدید بخرید.


کتاب های قدیمی خود که دیگر نیازی به آنها ندارید را میتوانید در اینترنت یا به بفروشید یا به کتابخانه های عمومی اهدا کنید.


۲٫بسته بندی برای اثاث کشی


بسته بندی وسایل قبل از اسباب کشی بسیار مهم است چون با بسته بندی صحیح هم وسایل شماجای کمتری میگیرند و سریع تر جا به جا میشوند و هم اینکه در حین حمل و نقل آسیب نمی بینند.چون بسته بندی ممکن است کاری وقت گیر و خسته کننده باشد باید برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا هم وقت شما را نگیرد و هم سر وقت بتوانید تمام وسایل خود را به خوبی بسته بندی کنید.


اگر وقت و حوصله بسته بندی را ندارید و نمیدانید باید چگونه بسته بندی کنید بهتر است این کار را به ما بسپارید برای بسته بندی کافیست قبل از اثاث کشی با ما تماس بگیرید تا بهترین و جدید ترین روش های روز بسته بندی را برای شما انجام دهیم.

مراحل بسته بندی:


برای بسته بندی باید از کارتن های مخصوص ، فوم ، چسب و … استفاده کنید که وسایل در حین حمل و نقل شکستگی نداشته باشند و آسیب نبینند.کارتن های مقوایی را می توانید یا از از مغازه های نزدیک خانه تان بگیرید یا از کسانی که تازگی اثاث کشی کرده اند.ولی بهتر است که از کارتن های سه لایه و ۵ لایه مخصوص اینکار استفاده کنید.(ما در تمام بسته بندی هایمان از بهترین و مرغوب ترین فوم و کارتن های ۳ لایه و ۵ لایه که از شرکت های معتبرکارتن سازی سفارش داده ایم استفاده می کنیم. برای تهیه کارتن ها و اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.)


وسایل مورد نیاز و ضروری خود را از قبیل مسواک، شامپو، حوله، شلوار راحتی و … در دسترس قرار دهید تا بعد از جابه جایی بتوانید سریع آنها را پیدا کنید.


باربری در تهران


تمام وسایل مرتبط با هم و وسایل هر اتاق را با کنار هم بسته بندی کنید تا هنگام باز کردن بسته ها در خانه جدید بتوانید سریع و راحت تر آنها بچنینید.


مبلمان ، تخت ، بوفه ، کمد ، میز و … باید بدقت و حرفه ای بسته بندی شوند تا در حین جابه جایی و چیدمان صدمه نبینند.


در خانه جدید:

قبل از اثاث کشی به خانه جدید خود بروید و آن را بررسی کنید تا اگر نیاز به تعمیرات از قبیل برق کشی، رنگ کاری و … داردقبل از اینکه وسایل خود را به آنجا ببرید خانه را سرویس کنید و بعد وسایل را جابه جا کنید.


شما باید آدرس خود را در بعضی جا ها و ادارات که نیاز به آدرس شما دارند اصلاح کنید وآدرس جدید خود را به آنها بدهید تا بعدا اگر نامه یا بسته ای برای شما ارسال شد بدست شما برسد و دچار مشکل نشوید.


بعد از اینکه وسایل خود را به خانه جدید بردید آنها را باز کنید و وسایل را در جای خود و به سلیقه خود بچنید بهتر است اول وسایل آشپزخانه مثل : یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، ظرفشویی و چیده شود بعد وسایل بزرگ داخل حال یا پذیرایی مثل فرش ، مبلمان ، بوفه و … . سپس میتوانید بقیه اتاق ها و وسای جزیی تر را هم به بچینید.


ویژگی های خرید یک آپارتمان خوب

هنگام خرید خانه، ملک یا ساختمان نکات بسیار مهمی وجود دارد که برخی از آن‌ها را به صورت خلاصه و اشاره وار برشمرده‌ایم، این موارد را در مواقع خرید نادیده نگیرید.


۱ - به هزینه‌هایی که ممکن است هنگام خرید وجود داشته باشد توجه داشته باشید مانند هزینه سند، دفتر ثبت اسناد، پایان کار، مالیات و کیسیون املاک.


۲ - ماده‌ها و تبصره‌های متن قرارداد و مبایعه نامه خرید را دقیق بخوانید.


۳ - توجه به پایداری و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبیعی و... داشته باشید.


۴ - قبل از اینکه برای بازدید ملک یا آپارتمانی بروید به تعداد واحدهای کل ساختمان توجه کنید. اگر میخواهید از مشکلات مدیریت ساختمان دور بمانید، تعداد مطلوب ۱۵ تا ۳۰ واحد است. کمتر از این تعداد مدیریت ساختمان را سخت کرده و تعداد بیشتر باعث شلوغی طبقات و راهرو‌ها خواهد شد.


۵ - به تعداد واحد‌ها در هر طبقه نیز توجه کنید تعداد واحدهای موجود در هرطبقه نیز اهمیت دارد. مخصوصاٌ اگر واحد‌ها در هر طبقه کنار هم قرار گرفته باشند و درب آن‌ها نزدیک به هم باز شود. بهترین حالت در مورد آپارتمان‌های چند واحدی در یک طبقه، آپارتمانهای مقابل هم و یا نیم طبقه است. البته شکل ایده آل آن است که در هر طبقه یک واحد باشد یا حداقل هر واحد در هر طبقه راهروی مخصوص به خود را داشته باشد.


۶ - یکی از مهم‌ترین جاهایی که در یک ملک و ساختمان باید بازرسی شود سیستم سرمایش و گرمایش آن می‌باشد. حتما از شوفاژخانه یا موتورخانه بازدید نمایید و دقت کنید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد همچنین به نفع شماست که از سیستم‌های پیشرفته سرمایش و گرمایش استفاده شده باشد.


۷ - به نمای ساختمان توجه کنید نمای ساختمان اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. نمایی که هم دوام و هم زیبایی را با هم داشته باشد، انواع مختلف سنگ مانند گرانیت و... است ضمنا شستشو و تمیز نگه داشتن آن هم ساده‌تر و کم هزینه‌تر است.


۸ - به ورودی ساختمان توجه کنید. برای رفت و آمد بهتر باید حداقل عرض استاندارد آن رعایت شود. این مقدار حتما باید بیشتر از ۱۱۰ سانتی‌متر باشد. عرض راه پله‌ها نیز باید حداقل۹۰ سانتی متر باشد تا عبور و مرور به راحتی صورت گیرد.


۹ - به پله‌ها نیز توجه کنید ابعاد استاندارد پله‌ها هم به کاهش خطرات و حوادث به خصوص برای کودکان و سالمندان کمک می‌کند. یک پله استاندارد باید حداقل ۳۰ سانتی متر عرض و ۱۸ سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اما اگر ساختمان بالای ۴ طبقه داشته باشد استاندارد‌ترین پله‌ها هم نمی‌تواند جای آسانسور را در آن بگیرد.


۱۰ - به ورودی و خروجی پارکینگ‌ها توجه کنید که در زمستان به علت یخ زدگی موجب سرخوردن ماشین شما در حین بالا آمدن یا پایین رفتن نشود.


۱۱ - سعی کنید خانه‌هایی با بیش از چهار طبقه بدون آسانسور را برای خرید انتخاب نکنید چون حتی اگر در طبقات پایین باشید و یا بتوانید بالا و پایین رفتن روزمره را تحمل کنید، میهمان‌های شما و همسایگان محترمتان چنین تحملی را ندارند و حتی شما هم تحمل سر و صدای آن‌ها را نخواهید داشت.


۱۲ - توجه به طراحی نقشه‌های معماری و کمک گرفتن از مشاوران و متخصصین این رشته لازم است.


۱۳ - توجه به نوع کاربری در اصل سند یا مبایعه نامه داشته باشید.


۱۴ - طراحی نقشه معماری به منظور حصول اطمینان از ارتباطات صحیح بین اجزای مختلف هر

واحد از بلوک ساختمانی، بر اساس اینکه ساختمان مسکونی یا اداری یا تجاری باشد مهم است.


۱۵ - حصول اطمینان از عدم اتلاف انرژی در ساختمان زیرا اتلاف انرژی به مرور زمان برای شما هزینه‌های زیادی خواهد داشت.


۱۶ - از ضد صوت بودن یا راههای کاهش ورود صدا به داخل ساختمان اطمینان حاصل کنید.


۱۷ - بازدید ملک یا ساختمان مورد نظر در چندین نوبت شبانه روز برای اطمینان از دید، نوردهی و عوامل محیطی دیگر مهم است.


۱۸ - توجه به کیفیت ضروری‌ترین مایع زندگی یعنی آب مصرفی و آشامیدنی منطقه داشته باشید.


۱۹ - توجه به فشار برق و میزان کیفیت روشنایی، سیم کشی ها و مانند اینها داشته باشید.


۲۰ - اگر قرار باشد فضایی بیشتر از بقیه نورگیر‌تر باشد بهتر است این فضا اتاق خواب‌ها و نشمین باشند. چون بیشتر ساعت عمرمان را در طول شبانه روز در این منطقه از منزل می‌گذرانیم و در مورد نور آشپزخانه هم دقت کنیم. بهتر است پنجره‌ای از خانه یا حداقل نورگیر ساختمان در آشپزخانه وجود داشته باشد.


۲۱ - به جنس کفپوش‌ها دقت کنید.


۲۲ - کابینتهایmdf در مقایسه با سایر انواع کابینت‌ها دوامی بیشتر همراه با زیبایی کافی دارند و می‌توانید در آشپزخانه‌های مدرن آن‌ها را ببینید. مراقب باشید که تعداد کابینت‌ها و قرار گیری آن‌ها مناسب باشد.


۲۳ - به جنس پوشش دیوار‌ها نیز توجه کنید. اگر رنگ استفاده شده، قابل شستشو باشد تا چند سال از رنگ آمیزی و دردسرهای آن در امان هستید.


۲۴ - لوله‌های فاضلاب و آب بهتر است از جنس چدن و یا لوله پولیکای فشار قوی انتخاب شده باشد تا احتمال صدمه به آن‌ها کمتر باشد.


۲۵ - وجود بالکن یکی از چیز‌هایی است که ابتدا چندان مهم تلقی نمی‌شود اما به تدریج به اهمیت آن پی می‌برید. فواید و موارد استفاده بالکن بسیار است از خشک کردن لباس‌ها گرفته، تا گذاشتن دبه‌های ترشی و همین طور نشستن و چای خوردن.


۲۶ - انباری هم یکی از ضروریات یک خانه مسکونی مطلوب است.


۲۷ - توجه به فشار گاز و کیفیت و چگونگی لوله کشی گاز در داخل ساختمان.


۲۸ -توجه به کیفیت وچگونگی لوله کشی آب در داخل ساختمان.


۲۹ - حصول اطمینان از نبود آلودگی صوتی و جلوگیری از انتقال صدا از بیرون به داخل ساختمان واز واحدی به واحد دیگر در ساختمان.


۳۰ - رعایت اصولی که موجب تأمین بهداشت و رفاه وآسایش ساکنان ساختمان می‌شود مانند طراحی درست پلان، پنجره‌ها، نورگیر‌ها و...


۳۱ - تحقیقات محلی برای اطمینان از امنیت و رفتارهای محیطی افراد محله.


۳۲ - حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی در انشعابات و تاسیسات برق، گاز و آب ساختمان.


۳۳ - توجه به موارد دفع زباله و شیوه‌های دفع زباله مانند شوتینگ زباله در برج‌ها.


۳۴ - حصول اطمینان از رعایت نکات مربوط به حفظ محیط زیست و ممانعت از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی.


۳۵ - توجه به کیفیت و چگونگی نصب درب‌های ورودی، خروجی و داخلی.


۳۶ - حصول اطمینان از طراحی درست و اجرای صحیح عایقکاری‌های رطوبتی.


۳۷ - طراحی درست و اجرای صحیح عایقکاری‌های حرارتی، به منظور جلوگیری از تبادل حرارت.


۳۸ - حصول اطمینان از ایمن بودن ساختمان در مقابل آتش سوزی.


۳۹ - تعبیه وسایل اطفای حریق، بسته به مورد از نصب کپسول تا لوله کشی اطفای حریق.


۴۰ - پیش بینی هشدار دهنده‌های مورد نیاز در ساختمان برای اعلام خطر به ساکنان در زمان‌های بروز خطر.


۴۱ - کنترل نقشه نمای ساختمان و اجرای آن‌ها چه از نظر ایمنی چه از لحاظ حفاظتی.


۴۲ - کنترل نقشه‌های نمای ساختمان از نظر زیبایی و تناسب آن با محیط اطراف.


۴۳ - برسی و کنترل پرونده آزمایشگاهی مصالح مصرفی در سازه ساختمان.


۴۴ - کنترل جانمایی ساختمان و محل احداث آن، برای اطمینان از اینکه ساختمان روی گسل احداث نشده یا در مسیل قرار نگرفته است، مقاومت ساختمان در برابر زلزله و استحکام پایه‌های آن در مقابل نشست زمین، اقتصادی بودن ساختمان چه از لحاظ خرید و چه نگهداری و زیبایی که شامل مواردی مانند نورگیر بودن، خوش نقشه بودن و... می‌شود.


۴۵ - اطمینان از وجود پله فرار و راه‌های خروجی ایمن و سریع در ساختمان‌های مرتفع و وجود چاه ارت و برق گیر درچنین ساختمان‌هایی.


۴۶ - نمی‌توان نوع و نحوه مصرف مصالح ساختمان را بعد از تکمیل شدن آن ارزیابی کرد و ساختمان مقاوم را پیدا کرد اما خوب است فاکتور‌هایی که یک ساختمان را مقاوم می‌کنند، بشناسیم. مثلاً در سازه فولادی، نوع اتصالات و نیز مهاربندی آن‌ها اهمیت فراوانی دارد. اما در سازه‌های بتنی، چیزی که مهم است نوع بتن مصرفی و نیز قطر میلگردهای استفاده شده در آن است. اگر بتوانیم طی زمان ساخته شدن از یک کار‌شناس قابل اعتماد مشورت بگیریم و این اطلاعات را به دست بیاوریم، موفق شده‌ایم ساختمان مقاومی را انتخاب کنیم، اما اگر نتوانستیم، که معمولا هم چنین است، ناچاریم همین پرسش‌ها را از مالک بپرسیم و پاسخ‌های او را با یک کار‌شناس در میان بگذاریم. یعنی ناچاریم به ادعای مالک اعتماد کنیم. اما نکته‌ای که خود ما می‌توانیم از لحاظ پایداری ساختمان در برابر زلزله کنترل کنیم، ابعاد ستون‌ها در طبقات مختلف و پارکینگ است که آیا با توجه به تعداد طبقات و بار وارد شده از طرف آن‌ها، این ستون‌ها جوابگو هست یا خیر؟


۴۷ - در شهر‌های بزرگ اغلب مجبوریم آپارتمان‌های واقع شده در ساختمان‌های چند واحدی و بلندمرتبه را برای سکونت انتخاب کنیم. در این صورت ممکن است بین افراد مختلف خانواده در مورد اینکه کدام طبقه مناسب‌تر است، اختلاف نظر پیش آید.


۴۸ - اگر به سروصدا حساس هستید و نمی‌خواهید به هیچ عنوان زمان‌های حیاتی استراحت در منزل را از دست بدهید بهتر است از خیر طبقه همکف و اول بگذرید چون سروصدای خودرو‌ها در پارکینگ و نیز دود آن‌ها، این امکان را از شما خواهد گرفت.


۴۹ - سعی کنید به طبقات بالا‌تر بروید که مناظر زیباتری را نیز می‌توانید از پنجره‌ها تماشا کنید. اما طبقات آخر نروید چرا که آنجا هم مشکلات خاص خود را دارد. مشکلات مربوط به پشت بام، بیشترین خرابکاری را در طبقه آخر به بار می‌آورند. طبقات بالا‌تر یک مشکل دیگر هم دارند و آن اینکه امکان فرار اظطراری در موقع زلزله و آتش سوزی احتمالی، کمتر خواهد بود.


۵۰ - به پارکینگ‌ها توجه کنید. وضعیت پارکینگ باید به نحوی باشد که هر خودرو طوری قرار بگیرد که مزاحم توقف خودروهای همسایگان دیگر نباشد و ورود وخروج به آن به سهولت امکان پذیر باشد. مسلماً اگر در ورودی پارکینگ از نوع قابل کنترل از راه دور باشد، ایمن‌تر است. علت فقط در راحتی باز و بسته کردن در نیست متاسفانه سرقت خودرو‌ها در هنگامی که راننده به قصد بستن در پیاده شده، امر شایعی است.

باربری و اتوبار بارسلون

باربری بارسلون

شرکت بزرگ باربری و اتوبار بارسلون از جمله شرکتهای با سابقه در زمینه حمل و نقل اسباب منزل و اداری و باربری بین شهری است که در طول چندین سال فعالیت مستمر و با در اختیار داشتن پرسنلی متعهد، متخصص و با تجربه همواره در صدد افزایش کیفیت خدمات خود بوده است.

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

گروه اجرایی اتوبار و باربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار وباربری بارسلون است.

متخصص مجرب بسته بندی این شرکت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد.

دقت، سرعت، برآورد هزینه منصفانه و تعهد در قبال کار و کارفرما از افتخارات شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون است و امیدوارم با یاری شما هم میهنان عزیز روز به روز بر کیفیت و دامنه خدمات این شرکت افزوده شود.

چرا باربری بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون با در اختیار داشتن پرسنلی ورزیده، مجرب و متخصص متعهد به کار و با بهره گیری از مدرنترین وسائط حمل و نقل و متخصص در بسته بندی اسباب و لوازم منزل و اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. رزومه درخشان و قابل اطمینان گروه اجرایی شرکت باربری بارسلون تجربه شیرین و باورنکردنی یک اسباب کشی منظم و بی دغدغه را با سرعت، دقت و برآورد هزینه ای منصفانه را به شما هدیه خواهد داد.

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون به صورت شبانه روزی ( حتی در ایام تعطیل ) با بیمه شهری و شهرستان و با کادری مجرب و به صورت کاملا تضمینی در خدمت شهروندان می باشد.

ویژگیها و امکانات باربری بارسلون

  1. حمل نقل شهری و بین شهری به صورت شبانه روزی همراه با بیمه باربری
  2. در اختیار داشتن پرسنل و کارگران ورزیده، مجرب، خوش اخلاق و متعهد به کار
  3. در اختیار داشتن انواع وسائط حمل و نقل همچون وانت، نیسان، خاور، کامیون و تریلی
  4. بسته بندی حرفه ای و مطمئن جهت جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی به لوازم
  5. برآورد هزینه کارشناسی شده باربری و بسیار منصفانه همراه با سرعت و دقت در باربری
  6. حمل و نقل شهری و بین شهری در تمامی روزهای سال و حتی ایام تعطیل
  7. اعزام کارگر به حمل در تمامی ساعات شبانه روز

باربری بارسلون با ارائه خدمات شبانه روزی و با سالها سابقه ی درخشان در خدمات باربری و حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار وباربری بارسلون است.

متخصص در محل وجابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکتها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد. دقت، سرعت، برآورد هزینه منصفانه و تعهد از افتخارات شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون است.

1