باربری ستاره

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل

هزینه های اسباب کشی چقدر است؟

اگرچه تابستان فصل مناسبی برای اسباب کشی به حساب می آید، اما جابه جا کردن منزل خرج های پنهان و آشکار فراوانی دارد. خرج هایی که ممکن است شما را از تصمیم اصلی منصرف کند. پس قبل از هر اقدامی، این گزارش را بخوانید. شاید تصمیم شما عوض شد و در منزل فعلی تان ماندگار شدید.

اگرچه تابستان فصل مناسبی برای اسباب کشی به حساب می آید، اما جابه جا کردن منزل خرج های پنهان و آشکار فراوانی دارد. خرج هایی که ممکن است شما را از تصمیم اصلی منصرف کند. پس قبل از هر اقدامی، این گزارش را بخوانید. شاید تصمیم شما عوض شد و در منزل فعلی تان ماندگار شدید.

موعد تمدید اجاره مسکن که می شود، مستاجران به فکر تغییر خانه می افتند. تا سال های گذشته افزایش اجاره بها امان مستاجران را می برید و امسال کمبود درآمد مشکلات جدی برای مستاجران ایجاد کرده است. به هر حال، اولین گزینه برای عبور از این مشکلات تغییر خانه و کوچ کردن به مسکن ارزان تر است اما همین تغییر مسکن کلی هزینه به همراه دارد.

اولین هزینه، به بنگاه معاملات مسکن مربوط می شود.هزینه های تمدید اجاره تنها ۴ تا ۵ روز اجاره از یک ماه و بدون احتساب مالیات است. هزینه نوشتن یک اجاره نامه در بنگاه معاملات املاک چیزی در حدود مبلغ ۸ تا ۱۰روز اجاره است. برای مثال، اگر اجاره یک منزل ماهانه ۱ میلیون تومان است، برای نوشتن اجاره جدید نیاز به پرداخت حدود ۳۰۰ هزار تومان است و برای تمدید همین قرار داد لازم است تنها ۱۵۰ هزار تومان بپردازید.

از ساید بای ساید تا کامیون! هزینه باربری چقدر است؟

اما یکی از جدی ترین هزینه های جابه جایی منزل به اسباب کشی و حمل بار مربوط می شود. اولین هزینه حمل بار به ماشین حمل کننده وسایل مربوط می شود. هزینه این وسایل ساعتی محاسبه می شود و بسته به نوع وسیله از ساعتی ۱۵ هزار تومان برای وانت بار زیر یک تن شروع می شود تا ۳۶ هزار تومان برای کامیون ۲.۵ تنی می رسد. البته هزینه ساعت اول بیشتر از هزینه های ساعت بعد است.

باید توجه داشت که محاسبه کرایه از ابتدای حضور ماشین در مبدا می باشد.بعد از هزینه حمل بار در بین شهر، باید به فکر هزینه انتقال بار از ماشین به داخل منزل بود، هزینه ای که نمی توان نادیده گرفت. برای هزینه کارگر باید توجه کرد که هزینه راننده جزو کارگران محسوب نمی شود و به طور معمول شرکت های حمل بار ساعتی ۶ هزار تومان برای آن در نظر می گیرند.

تعرفه کارگر کمکی هر ساعت ۱۵هزارتومان است و اگر حمل بار به طبقات بالا باشد، با توجه به توافق صاحب بار به تعرفه کارگر افزوده می شود!اما شرکت های حمل بار موارد دیگری نیز اضافه کرده اند که می تواند هزینه حمل و نقل شما را افزایش دهد. هزینه حمل یخچال ساید بای ساید، شیشه، بوفه، دستگاه های ورزشی، کولر و از این قبیل اشیا به صورت جداگانه و به شرح زیر محاسبه می گردد:اگر وسایل منزل شما کمی بیشتر از متوسط جامعه باشد، لازم است از یک کامیون ۲.۵ تنی استفاده کنید. کامیونی که حداقل ۴ ساعت باید حضور داشته باشد.

هزینه ۷۲ هزارتومانی تنها به کامیون تعلق می گیرد. ۲۴ هزار تومان به راننده تعلق می گیرد. اگر از دو کارگر هم استفاده کنید باید ۱۲۰ هزار تومان پرداخت کنید. علاوه براین، اگر یک یخچال ساید بای ساید هم داشته باشید و در طبقه دوم ساختمان زندگی کنید، باید ۴۰ هزار تومان دیگر پرداخت کنید. جمع این اعداد هزینه ۲۵۶هزار تومانی برای شما ایجاد می کند.

دخل و خرج جابه جایی منزل

اگر از هزینه های جانبی و غیر مشهود صرف نظر کنیم، باید برای ثبت اجاره ۳۰۰ هزار تومان بپردازید و برای اسباب کشی و حمل بار باید حدود ۲۵۶ هزار تومان بپردازید. یعنی برای یک نقل و انتقال ساده باید حدود ۵۵۶هزار تومان هزینه بپردازید. هزینه ای که معادل ۵۰هزار تومان اجاره ماهانه است. یعنی اگر صاحبخانه شما اجاره را ۵۰ هزار تومان افزایش داد و شما به دلیل افزایش اجاره بها قصد جابه جایی داشتید، بهتر است از جایتان تکان نخورید.

برچسب ها: حمل بار , هزینه باربری , باربری , اسباب کشی , اتوبار ,

[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 11 تير 1396 ] [ 16:15 ] [ باران ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]